کردستان شایسته بهترینهاست

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جشن نوروز استان کردستان حضور یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شامگاه ۲۹ اسفند ۹۷ در جشن نوروز استان کردستان که در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج با حضور مسئولین استان ومردم این شهر برگزار شد، حضور یافت.

معاون رئیس جمهوری بازیبا و بانشاط خواندن این جشن گفت: این جشن برنامه بی نظیری بود، جامعه ایران امروز نیازمند نشاط و شور اجتماعی است، کردستان شایسته بهترین هاست و امیدواریم در آینده شاهد توسعه بیش از پیش صنعت گردشگری در این استان باشیم.

مونسان اضافه کرد: ما هر ساله سفر‌هایی را به مناسبت ایام نوروز داریم، امسال کردستان را به عنوان اولین مقصد سفر انتخاب کردیم تا توجه مردم را به زیبایی‌های این منطقه جلب کنیم، ما در سال ۹۷ تلاش کردیم اقدامات و برنامه‌های لازم را برای نشان دادن جاذبه‌ها و زیبایی‌های غرب کشور انجام دهیم.

معاون رئیس جمهوری یادآور شد: در این سفر قصد داریم از نزدیک جاذبه‌های گردشگری کردستان و غرب کشور رامورد بررسی قرار دهیم تا برای برنامه ریزی توسعه گردشگری این مناطق رادر سال آینده موردتوجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

حضور معاون اول رئیس جمهور در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.