آخرین جزئیات از سیلاب استان های مازندران و گیلان؛

آب شرب ۱۹۸ روستا در مازندران برقرار شد/کاهش سرعت هجوم سیلاب با سدهای گلستان

جعفرزاده گفت: آب شرب ۱۹۸ روستا در مازندران برقرار شده و آب شرب ۳ روستای دیگر به‌ علت تخریب راه دسترسی همچنان قطع است.

کاهش سرعت سیلاب در سد‌های گلستان/ تلاش بی‌وقفه و مستمر تیم‌های عملیاتی در گلستان و مازندرانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو میثم جعفر زاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده از سیلاب استان های مازندران و گلستان تا ساعت ۲۰ امشب چهارشنبه گفت: با تلاش همه جانبه تیم‌های عملیاتی آب شرب ۱۹۸ روستای مواجه باقطعی، برقرار شده و آب شرب ۳ روستای دیگر به‌دلایل مختلف از جمله تخریب راه دسترسی، تخریب پل، قطعی برق، یا رانش زمین و تخریب خطوط انتقال و یا فروکش نکردن آب از روستا و تاسیسات آبرسانی قطع است.

وی ادامه داد: از ۲۰۰ روستایی که در این حادثه دچار بی‌برقی شدند ۱۶۷ برقدار شده اند و فعالیت تمامی اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزاتی اعزامی به منطقه از سراسر استان تا برقراری کامل آب شرب و برق روستا‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تلاش شبانه روزی کارکنان توزیع برق غرب مازندران در ایام نوروز ۹۸ 


جعفرزاده تصریح کرد: ۷۰ تیم عملیاتی در حوزه برق، ۲۵ تیم عملیاتی در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی و ۱۶ تانکر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

وی درباره وضعیت سیلاب گلستان گفت: حجم سیلاب رخداد داده در استان گلستان در حدود ۸۵ میلیون متر مکعب بوده و در چنین شرایطی سد‌های استان گلستان باعث تعدیل جریان سیلاب و تاخیر زمانی هجوم سیلاب به پایین دست سد‌ها شده است.

انتهای پیام/

از ۲۰۰ روستایی که در سیلاب مازندران دچار بی‌برقی شدند ۱۶۷ برقدار شده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار