آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار است/ تعیین مرز ۲ شهر با تصمیم وزارت کشور

استاندار خوزستان از برقراری آرامش در شهر‌های دزفول و اندیمشک پس درگیری بین شهروندان این شهر‌ها بر سر مرز این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به وقوع درگیری‌هایی بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک از عصر پنجشنبه گفت: این درگیری بر سر تعیین محدوده مرزی ۲ شهر رخ داد و در حال حاضر آرامش برقرار و اوضاع تحت کنترل است.

وی بیان داشت: به دنبال این اختلافات، درگیری‌هایی بین برخی شهروندان شهر‌های دزفول و اندیمشک رخ داد که تعدادی از طرفین مصدوم شدند.

شریعتی تصریح کرد: تعیین محدوده مرزی شهر‌ها توسط وزارت کشور و دولت انجام می‌شود و طرح‌های کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است و شهروندان این ۲ شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهر‌های خود صبور بوده و اجازه دهند تا دولت برای آن‌ها تصمیم گیری کند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود افزود: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیری‌ها فقط به شاد شدن دشمن می‌انجامد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اذعان داشت: در حال حاضر نیرو‌های بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده و بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می‌شود.

وی بیان کرد: شورای تامین استان و نیز شورای تامین ۲ شهر دزفول و اندیمشک تشکیل شده و تدابیر لازم نیز در این زمینه اخذ شده و با مسببین این حوادث برخورد قانونی می‌شود.

اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری که تابلوی مرزی ۲ شهر یاد شده توسط تند باد کنده شد آغاز و در بهمن ماه سال جاری به درگیری بین برخی شهروندان یاد شده منجر شد.

انتهای پیام/گ

تعیین محدوده مرزی اندیمشک و دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.