همزمان با نخستین روز از سال ۹۸ صورت گرفت:

بازدید سرزده روحانی از ایستگاه سلامت اورژانس در بزرگراه تهران-کرج

رئیس جمهور از ایستگاه سلامت اورژانس تهران - کرج، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چیتگر و پایگاه راهور جاده‌ای استان البرز بازدید کرد.

بازدید سرزده روحانی از ایستگاه سلامت اورژانس در بزرگراه تهران-کرجبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در این بازدید سرزده با توضیحات رییس پلیس راهور ناجا، رییس جمعیت هلال احمر و رییس سازمان اورژانس کشور در جریان میزان آمادگی، اقدامات و برنامه های اتخاذ شده برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی قرار گرفت.

در این بازدید سرزده رئیس پلیس راهور ناجا و برخی مسئولان کشوری حضور داشتند. اکنون بیش از ۱۲۰ تیم پلیس راه و پنج تیم غیرمحسوس در قالب تیم‌های خودرویی، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیک نوروزی راه‌های البرز را رصد می‌کند. همچنین در حوزه هلال احمر نیز ۲۰ پایگاه امدادی در مناطق مختلف استان مستقر و فعالیت امدادی خود را انجام می‌دهند.

مرکز فوریت‌های پزشکی البرز با برخورداری از یک فروند بالگرد تخصصی اورژانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۲ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس و نیز حدود ۵۰۰ نفر نیروی کارشناس امدادی فوریت‌های پزشکی آماده خدمات درمانی و پیش بیمارستانی به مسافران نوروزی و ساکنان البرز هستند.

اتوبوس آمبولانس‌های این مرکز برای تسریع در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به بیماران و مصدومان احتمالی و همچنین ارتقاء ایمنی راه‌ها و به منظور ایجاد اطمینان خاطر در جاده پر تردد کرج چالوس و اتوبان کرج - قزوین مستقر شده اند.

همچنین این مرکز در ۶ نقطه از استان ایستگاه سلامت شبانه روزی دایر کرده و آماده ارائه خدمات درمانی می‌باشد. استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.
همزمان با سفر‌های نوروزی، روزانه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد جاده‌ای در محور‌های ارتباطی استان البرز ثبت شده است. رییس جمهوری در این بازدید ها بر لزوم اتخاذ اقدامات و تمهیدات ضروری برای سفر هر چه ایمن تر مسافران نوروزی تاکید کرد.

روحانی در فضایی صمیمی با کارکنان و پرسنل سازمان امداد ونجات جاده ای کشور و راهور ناجا گفت و گو و میثاق نامه 'بهرفت' در نوزدهمین دوره طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را امضا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار