افزایش چشمگیر حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: راهیان نور یکی از برنامه های موثر و فرهنگی کشورمان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

عباس رحیمی مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از برنامه‌های موثر و فرهنگی کشورمان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار نفر از اقشار مختلف بسیجی استان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه راهیان نور در ایام نوروز در دو مرحله انجام می‌پذیرد افزود: در این ایام مردم استان می‌توانند به صورت خانوادگی و با ماشین شخصی و همچنین با کاروان‌های راهیان نور استانی به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر استقبال راهیان نور خانودگی، ادامه داد: به منظور برطرف کردن دغدغه خانواده‌ها در خصوص مسئله اسکان در مناطق عملیاتی اردوگاه‌هایی در استان‌های کرمانشاه و خوزستان ویژه این عزیزان در نظر گرفته شده است.

رحیمی با بیان اینکه خانواده‌ها می‌توانند با ماشین شخصی خود به مناطق عملیاتی سفر کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی بهره‌مند شوند، گفت: اردوگاه کربلا در کرمانشاه، اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز و اردوگاه شهید باکری درخرمشهر میزبان خانواده‌های استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اسکان برای خانوداه‌ها در این اردوگاه‌ها رایگان می‌باشد، افزود: تنها با کارت شناسایی و بدون ثبت نام قبلی گروه‌هایی که با ماشین شخصی و به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به ضرورت برگزاری راهیان نور اشاره داشت و گفت: ایجاد فضای معنویت در جامعه، خودسازی، خودباوری و اعتماد در بین نسل جوان، پیوند نسل اول با دیگر نسل ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی و زمینه سازی برای برپایی حکومت اسلامی در جهان از جمله ویژگی‌های اردو‌های راهیان نور است.

انتهای پیام/ د

افزایش چشمگیر زائران راهیان نور در یادمان ها

برچسب ها: راهیان نور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.