رئیس پلیس راه استان یزد:

آماده باش ۵۰ گشت گشت محسوس و نا محسوس در ایام نوروز در یزد/ با رعایت قانون جلوی حوادث رانندگی را بگیریم

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی گفت: رانندگان با رعایت قانون جلوی حوادث رانندگی را بگیرند.

سرهنگ مسعود قانعی رئیس پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد ، با اشاره به فعالیت۲۳ ایستگاه نوروزی پلیس در یزد گفت:  شش پاسگاه و ۸ ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه ۵۰ گشت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها ۴۰ هزار برگ هشدار‌های پلیسی، نقشه استان و نشریه آموزشی ، مشاوره موردنیاز به مسافران در موضوع‌های فرهنگی، اجتماعی، راهنمایی و هدایت میهمانان برای سفری ایمن توأم با امنیت و آرامش ارائه می‌شود.

سرهنگ قانعی گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان یزد از ۲۵ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در مناطق حادثه خیز و جاده‌های اصلی ادامه دارد.

وی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی گفت: رانندگان با رعایت قانون جلوی حوادث رانندگی را بگیرند.

سرهنگ قانعی گفت: اورژانس  با ۵۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس و راهداری نیز با  ۲۲ گروه عملیاتی و ۲۲ گشت راهداری با ۳۳۰ نفر تا هفدهم فرودین ماه با حضور در جاده‌های استان آماده خدمات رسانی مناسب به مردم و مسافران نوروزی هستند.

رئیس پلیس راه استان یزد ادامه داد: تلفن ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌ روز در خدمت مسافران است تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و در صورت نیاز عملیاتی می‌شود.

استان یزد افزون بر ۶ هزار اثر تاریخی و فرهنگی دارد که از آن با عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان یاد می‌شود.

یزد در تعطیلات نوروزی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

روزانه حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

انتهای پیام/ی

۵۰ گشت  محسوس و نا محسوس در ایام نوروز در یزد خدمات رسانی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.