استان اردبیل پیشگام در عمل به شعار سال؛

آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید پیچ خودروی کابینت در کوثر

همزمان با دومین روز سال جدید و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و در راستای عمل به شعار سال، عملیات اجرایی کارخانه تولید پیچ خودروی کابینت در شهرستان کوثر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با توجه به اهمیت ویژه بحث تولید و ایجاد اشتغال برای مسوولان ارشد استان، در دوم فروردین عملیات اجرایی این کارخانه با حضور آیت ا... عاملی و مهندس بهنام جو و دکتر خالقی ودیگر مسوولان استان و شهرستان برای جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری در پیام نوروزی شان آغاز بکار خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کوثر در این خصوص گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت محترم وتاکید استاندار پرتلاش در جهت ایجاد اشتغال، احداث کارخانه تولید پیچ خودرو کابینت با معرفی سرمایه گذار توسط امام جمعه محترم گیوی و برگزاری نشست‌های اولیه در روز‌های منتهی به پایان سال ۹۷ انجام یافت.

کنعانی افزود: این کارخانه به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع (سوله) در زمینی به ابعاد ۲ هکتار در شهرک صنعتی با اشتغال ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم با آورده ۱۵میلیارد تومان و نیز پرداخت بخش دیگری از منابع مورد نیاز در قالب تسهیلات از سوی بانک ملی احداث می‌شود.

وی یاد آور شد با پیگیری‌های مداوم مسئولان استان، مجوز تاسیس این واحد تولیدی در ۲۷ اسفند ماه ۹۷ صادر و سفارش ساخت بخشی از سازه آن توسط سرمایه گذار انجام یافته است.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: اشتغال ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار