آتش در فروشگاه رفاه کرمان مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با تلاش چندین ساعته هشت تیم اطفای حریق این سازمان، آتش سوزی فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کرمان کنترل و اطفاء شده است.

آتش در فروشگاه رفاه کرمان مهار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی علی عسکری مدیرعامل  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: پس از اعلام خبر وقوع آتش سوزی در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان واقع در خیابان شهید مطهری در ساعت ۲۲ و ۴۸ دقیقه شامگاه پنجشنبه اول فروردین ماه، به سرعت تیم‌های اطفاء حریق سازمان آتش نشانی وارد عمل شدند و در دقایق ابتدایی حریق را کنترل و این آتش سوزی در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه به صورت کامل توسط آتش نشانان خاموش شد.

وی اظهار داشت: آتش نشانان پس از اطفاء کامل آتش سوزی اقدام به تخلیه دود از محل آتش سوزی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع آتش سوزی ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۱ آتش نشان به صورت مستقیم در عملیات اطفاء حریق فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان شرکت داشتند.

وی اظهارداشت: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است و خوشبختانه این حادثه خسارات جانی و هیچ مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/ح

آتش در فروشگاه زنجیره ای کرمان

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار