تصادفات در دومین روز از تعطیلات نوروزی ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ۲ سانحه رانندگی دیشت و صبح امروز در جاده‌های استان رخ داد که در این حوادث ۲ تن جان خود را از دست دادند.

حوادث رانندگی در دومین روز از تعطیلات نوروزی 2 کشته برجای گذاشتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابرپاپری افزود: شب گذشته ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با پژو پارس در محور آبپخش - شبانکاره، ترک نشین موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه  علت وقوع این حادثه در دست بررسی است بیان کرد: همچنین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز نیز در محور فرعی سراهی بنار سلیمانی واقع در شهرستان دشتستان منطقه آبپخش در اثر برخورد ۲ موتور سیکلت با هم یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: در دومین روز از آغاز تعطیلات نوروزی ترافیک در محور‌های ورودی استان بوشهر روان و بیشترین حجم ترافیک در محور خوزستان - گناوه، کنارتخته - دالکی و جم به کنگان و عسلویه است.

سرهنگ پاپری افزود: براساس محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعلام شده تردد موتورسیلکت در محور‌های اصلی و بزرگراه‌ها و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی از ۲۵ تا ۱۷ فروردین ممنوع است.

وی یادآور شد: نیرو‌های پلیس با ۱۰۰ درصد توان خود به صورت محسوس و نامحسوس در تمام محور‌های بزرگراهی استان در حالت آماده باش قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: رانندگان از تخلف‌های حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت، تجاوز به چپ، رعایت نکردن حق تقدم در راه‌های اصلی، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی پرهیز و بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان الزامی است.

سرهنگ پاپری افزود: با توجه به اینکه بیشترین حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری نرسیده به مقصد در اثر خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و استراحت داشته باشند.

انتهای پیام/م

حوادث رانندگی در بوشهر ۲ کشته برجای گذاشت

برچسب ها: حوادث ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.