افتتاح طرح پست‌های ایمنی وسلامت مسافرین نورزوی

فعالیت جوانان جمعیت هلال احمر در پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروز‌ی در بوشهر آغاز شد.

افتتاح طرح پست‌های ایمنی وسلامت مسافرین نورزویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  استاندار بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: از مسئولین و جوانان جمعیت هلال احمر تشکر میکنم که در این حوزه فعالیت می‌کنند و زمینه خدمت رسانی بهتر را در ایام سفر‌های نوروزی را فراهم می‌کنند.

عبدالکریم گراونددر خصوص کمپین بهرفت افزود: از مسافرین و رانندگان خودرو‌های شخصی و عموم خواهشمندیم با رعایت نکات ایمنی سفر خوب و ایمنی را برای خود و لحظات شیرینی را در این ایام داشته باشند.

وی افزود: از عموم مردم و مسئولین دعوت می‌کنم به این کمپین بپیوندند و با رعایت قوانین و مقرراتی که در این پست‌ها توسط جوانان هلال احمر به انان منتقل می‌شود را در دستور کار و سفر خود قرار دهند تا دیگر شاهد حوادث جاده ایی نباشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر نیز در افتتاحیه طرح نوروزی۹۸ در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: پست‌های ایمنی و سلامت در ورودی و خروجی همچنین در نقاط پرد نردد و مهم شهر به همت سازمان جوانان تا پایان ایام نوروز دایر است و خدماتی از قبیل: نکات ایمنی سفر چه در خصوص بهداشتی و غذایی و چه در خصوص بهبود رفتار‌های ترفیکی (بهرفت) به مسافرین منتقل می‌کنند.

دکتر حاجیانی افزود: در سازمان جوانان کمپین بهرفت وجود دارد که این حرکت فرهنگ احترام و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفر قرار می‌دهد که مسافران ضمن توقف در این پست‌ها علاوه بر استفاده از امکانات این محیط سوگندی در جهت رعایت این مقررات یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما هم به این کمپین پیوستیم و امیدواریم مردم با رعایت این نکات در کاهش تصادفات جاده ایی نقش مهمی را ایفا کنند

در پایان استاندار، معاونین و سرپرست جعیت هلال احمر در میثاق نامه پویش بهرفت دست نوشته‌هایی به یادگار نوشتند.

انتهای پیام/م

افتتاحیه طرح پست های ایمنی وسلامت مسافرین نورزوی با حضور استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.