فعالیت ۵۰ درصد ناوگان عمومی بیرجند در تعطیلات

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: ۵۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی بیرجند در ایام نوروز فعال است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ غلامپور، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۸ تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۳۵۴ تاکسی به مردم مرکز بیرجند خدمت رسانی خواهند کرد، گفت: ساعت کاری اتوبوس‌ها در روز‌های تعطیل هفت صبح تا ۱۹:۳۰ و روز‌های کاری تا ۲۰:۳۰ است.

وی با بیان اینکه کرایه ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت، گفت: کرایه هر نفر برای داخل شهر ۶۰۰ تومان و حومه ۷۰۰ است و مسافرانی که از کارت بلیط استفاده نکنند باید هزار تومان پرداخت کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه پرداخت پول به راننده باعث سوء استفاده برخی‌ها و همچنین عدم توان برنامه ریزی بهتر برای رونق هرچه بهتر امور می‌شود، افزود: استفاده از کارت بلیط ایجاد اشتغال برای معلولان و برنامه ریزی بهتر و حتی افزایش اتوبوس خط‌هایی که شلوغ‌تر هستند را در بر دارد.

غلامپور گفت: از ابتدای شروع طرح کارت بلیط تا امروز در بیرجند بیش از یک میلیون کارت توزیع شده است و در حال حاضر هم برای توزیع کارت مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/ب


فعالیت ناوگان عمومی در نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار