افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در فارس

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: مصرف روزانه بنزین در استان فارس ۱۳ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی‌کریمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس بیان کرد: میزان مصرف روزانه بنزین در فارس به طور معمول ۵ میلیون و هفتصد هزار لیتر بوده که در تعطیلات نوروزی این مقدار ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی تدابیری اتخاذ شده که شهروندان با کمبود سوخت مواجه نشوند، افزود: همه جایگاه‌های عرضه CNG و فرآورده‌های نفتی مایع به تعداد ۱۲۸ جایگاه CNG و ۲۷۲ باب جایگاه سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی هستند.

بنی کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان فارس یکی از پرترددترین استان‌های کشور در ایام نوروز است، تصریح کرد: اقدامات نظارتی به صورت ۲۴ ساعته بر تمام جایگاه‌های سوخت فارس به صورت ویژه از سوی شرکت ملی پخش استان فارس در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از رانندگان درخواست کرد با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه روزی ۰۹۶۲۷ با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، سوالات خود ر ا مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مصرف روزانه گاز CNG در استان روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب است که آمادگی توزیع این فرآورده با ۶۰ درصد افزایش نیز در ایام نوروز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ت

افزایش مصرف  بنزین در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار