بازدید ۲ هزارو ۸۰۰ گردشگر در روز نخست نوروز به باغ گل‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: دو هزار و ۸۰۰ گردشگر در روز نخست نوروز از باغ گلهای اصفهان بازدید کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در روز اول فروردین دو هزار و ۸۰۰ نفر از باغ گل‌ها در شهر اصفهان بازدید کردند، اظهار کرد: طی دو روز اخیر تعداد بازدیدکننده‌ها از این باغ رو به افزایش بوده است؛ در روز ۲۹ اسفند نیز یک هزار و ۲۵۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اوج بازدید از باغ گل‌ها در سه روز ابتدایی نوروز و سه روز پایانی تعطیلات نوروزی است، تصریح کرد: در روز ۲۸ اسفند نیز آمار بازدید از این باغ به ۷۰۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال المان قلب در ورودی و میدان نصب شده است گفت: یکی از طرح‌ها ما برای باغ گل‌ها در سال جدید احداث گلخانه کروی شکل در انتهای باغ است که تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی خواهد شد؛ اکنون عملیات ابتدایی این کار اجرایی و مونتاژ قطعات گلخانه در حال انجام است.

 
انتهای پیام/م
 

بازدید گردشگران نوروزی از باغ گلهای اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.