وزیر خارجه ونزوئلا: ترامپ و پنس به خاطر آینده بشریت باید کنار بروند

وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه معاون رئیس‌جمهور آمریکا خواستار برکناری فوری ترامپ و معاونش برای نجایت آینده بشریت شد.

وزیر خارجه ونزوئلا خواستار برکناری فوری ترامپ و معاون اولش شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، خورخه آرئاسا، وزیر خارجه ونزوئلا خواستار برکناری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و معاون اولش شد.

مایک پِنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً در ادامه دخالتهای آشکار واشنگتن در امور داخلی ونزوئلا با انشتار مقاله‌ای در یک نشریه آمریکایی مدعی شد نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور «باید به خاطر آینده ونزوئلا» از قدرت کناره‌گیری کند.

وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به این ادعای معاون رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: «فوری و ضروری! دونالد ترامپ و مایک پِنس به خاطر آینده بشریت، باید بروند».

خوان گوایدو، رئیس مجمع ملی ونزوئلا و سردسته مخالفان دولت، ژانویه سال جاری میلادی پس از چراغ سبز دونالد ترامپ، و متحدان واشنگتن، در اقدامی غیرقانونی و جنجال برانگیز، خود را رئیس جمهور ونزوئلا خواند و باعث تشدید تنش‌ها در این کشور شد. اقدامی که بی درنگ مورد حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی قرار گرفت.

مردم ونزوئلا و ارتش این کشور بار‌ها حمایت خود را از دولت قانونی کاراکاس اعلام کرده اند. با این حال، آمریکا و متحدانش در تلاش هستند با وضع تحریم‌های شدید و همچنین تحت فشار قرار دادن ارتش ونزوئلا، آن‌ها را به قطع پشتیبانی از دولت مادورو وادار کنند.

انتهای پیام/

وزیر خارجه ونزوئلا خواستار برکناری فوری ترامپ شد

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار