استاندار اردبیل:

شتاب توسعه هر منطقه درگرو همت فرزندان آن منطقه است

استاندار اردبیل گفت: توسعه و آبادانی هر منطقه با همت و عزم فرزندان توانمند آن منطقه شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که در نشست با خیرین شهر ایردموسی بخش سبلان شهرستان سرعین سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: ایردموسی از ظرفیت بالای توسعه و پیشرفت برخوردار است و باید با برنامه ریزی مناسب و اجرای طرح‌های گردشگری ویژه و خاص همپای شهر گردشگری سرعین توسعه یابد تا بتواند با ایجاد انگیزه، گردشگرانی که به سرعین سفر می‌کند را جذب کند.

وی اظهار داشت: خیرین در کنار فعالیت‌های خیرخواهانه خود، صاحبان سرمایه و توانمند ایردموسی را برای مشارکت در توسعه شهر خود و اجرای طرح‌های خاص و ویژه ترغیب کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: از طرح‌های گردشگری منحصر به فرد و خاص با تامین زمین و صدور مجوز خارج از نوبت و پرداخت تسهیلات حمایت و زیرساخت لازم اجرای این طرح‌ها را نیز تامین می‌کنیم.

بهنام جو ابراز امیدواری کرد با تکمیل و راه اندازی ۴ پیست اسکی در حال ساخت، استقرار پزشکان آبدرمانی در مجتمع‌های آبدرمانی استان و تکمیل دیگر طرح‌های گردشگری، طرح زمستان بیدار محقق و استان اردبیل به مقصد اول گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

گفتنی است با حضور استاندار اردبیل عملیات اجرایی طرح سنگ فرش خیابان بهشت ایردموسی آغاز شد.

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان سرعین از پاسگاه‌های پلیس، پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر بازدید و از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد.

دیدار با رحیم اسداللهی شاعر و فعال فرهنگی شهرستان سرعین و بازدید از چندین طرح گردشگری از دیگر برنامه سفر امروز بهنام جو به شهرستان سرعین با همراهی مشاور امور بین الملل و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بود.

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی طرح سنگ فرش خیابان بهشت ایردموسی

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.