ثبت حدود ۶ میلیون و ۶۹۸ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت:بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۹۸ هزار به ثبت رسیده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرضیه فراست رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۹۸ هزار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در نخستین روز از سال جاری با تعداد حدود یک میلیون و ۲۰۸ هزار به ثبت رسید و این در حالی بود که حجم خودرو‌های ورودی به استان در آخرین روز‌های سال گذشته افزایشی در پیش نداشت. 

 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان پیرامون تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد خودرو‌های خروجی از استان در آخرین روز‌های سال گذشته با افزایش چشم‌گیری همراه بود، تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان در نخستین روز از سال جاری با تعداد حدود یک میلیون و ۲۶۵ هزار به ثبت رسید.

وی افزود: درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز در نخستین روز از سال جاری و نسبت به سال گذشته در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان با افزایش ۵ درصدی همراه بود.

در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان است، از لحاظ جوی هیچگونه بارش یا مداخلات خاصی در محور‌های مواصلاتی استان و همچنین محور‌های استان‌های همجوار مشاهده نشده و این در حالی است که محور سی‌سخت به پادنا تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود. 
 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

 
برچسب ها: حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.