پذیرش ۶ هزار و ۹۹۲ خانوار در ستاد‌های اسکان فرهنگیان مازندران

۶ هزار و ۹۹۲ خانوار، معادل ۷۵ هراز و ۵۱۰ نفر روز پنج روز گذشته در ستاد‌های اسکان فرهنگیان مازندران پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پذیرش مهمانان فرهنگی از بیست و هشتم اسفندماه ۹۷ آغاز شد و تا روز ۱۲ فروردین ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ۲۸ اسفند پارسال تا پایان روز سوم فروردین امسال ۶ هزار و ۹۹۲ خانوار، معادل ۷۵ هراز و ۵۱۰ نفر روز در ستاد‌های اسکان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امکانات آموزش و پرورش در حد هتلینگ نیست، اما تلاش‌مان بر این است امنیت و بهداشت را برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کنیم.

نیکزاد افزود: امسال ۳۸۸ مدرسه را برای ستاد اسکان تجهیز کردیم که در سه سطح ویژه، «الف» و «ب» می‌باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته از جهت کمی خیلی رشد نداشتیم، گفت: در کیفیت بخشی به امکانات مدارس و مراکز رفاهی، ۴۳ درصد رشد داشتیم؛ چون کلاس‌های سطح «ج» را که امکانات ضعیفی داشت از اسکان آموزش و پرورش حذف کردیم.

نیکزاد افزود: از ۲۸ اسفند تا پایان روز سوم فروردین ۹۸ شش هزار و ۹۹۲ خانوار، معادل ۷۵ هراز و ۵۱۰ نفر روز در ستاد‌های اسکان پذیرش شدند.

وی گفت: بیشترین پذیرش گردشگران در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش مازندران مربوط به شهر‌های رامسر و بابلسر است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به همکاری تمام نهاد‌های استان، برای ارائه خدمات شایسته به مسافران در نوروز، گفت: تعداد ۳۹ پایگاه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز هستند.

نیکزاد در طرح ستاد اسکان فرهنگیان تعداد ۱۱۴۲ نفر از همکاران فرهنگی فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ

استقبال مسافران نوروزی از ستاد اسکان مدارس

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار