ارزیابی عملکرد پلیس در طرح نوروزی با نمره دهی مردم

ملاک قبولی و موفقیت عملکرد پلیس در طرح نوروزی، نمره‌ای است که مردم به پلیس می‌دهند.

ارزیابی عملکرد پلیس در طرح نوروزی با نمره دهی مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محمدرضا قلی زاده، جانشین معاونت طرح و برنامه ناجا نمره دهی مردم را ملاک ارزیابی عملکرد پلیس در طرح نوروزی دانست و اظهار داشت: چگونگی رفتار پلیس با شهروندان و مسافران نوروزی بسیار مهم است و بی تردید هرچه مردم پاسخ مناسبی از سوی مسئولان اجرایی دریافت کنند، مشارکت بیشتری با پلیس در انجام موفقیت آمیز طرح‌های مختلف عملیاتی خواهند داشت.

وی با مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های کارکنان پلیس استان مرکزی در طرح نوروزی، امنیت مطلوب این استان را ستودنی دانست و گفت: کارکنان انتظامی باید همواره در حفظ ارزش‌های اسلامی، پاسخ به هنگام به مطالبات مال باختگان و کسب رضایت مردم، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

جانشین معاونت طرح و برنامه ناجا گفت: اقدامات بسیار خوبی در قرارگاه نوروزی پلیس استان مرکزی صورت گرفته و با تلاش جهادی پلیس در حوزه‌های مختلف شاهد کاهش تخلفات و جرایم در این استان هستیم.

وی با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۹۸، وظیفه نیروی انتظامی را وظیفه‌ای خطیر در رونق تولید معرفی و بیان کرد: پلیس باید با ایجاد امنیت همگانی در جامعه، موجبات سرمایه گذاری در اقتصاد داخلی را رقم زده و فرامین معظم له را تحقق بخشد.

قلی زاده در پایان با بیان اینکه خدمت رسانی ارزنده و مطلوب از اصلی‌ترین مولفه‌های ناجا در جامعه به شمار می‌رود افزود: اقدامات اجرایی و همه جانبه پلیس در تمام ساعات شبانه روز، با به کارگیری همه امکانات و نیرو‌ها بیانگر خدمت صادقانه و بی منت به آحاد مردم می‌باشد و پلیس همواره تلاش دارد بستری امن و آرام برای هموطنان عزیز در طول ایام نوروز ایجاد کند..

انتهای پیام/ ر

وظیفه نیروی انتظامی در رونق تولید و ایجاد امنیت همگانی موجب سرمایه گذاری در اقتصاد داخلی می‌شود.

برچسب ها: ارزیابی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
من سربازسرداربودم سال ۹۳