نظارت پلیس بر واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم ساختمانی در اراک / به ۴ واحد صنفی متخلف اخطار پلمب داده شد

در طرح نظارت بر واحد صنفی عرضه کننده لوازم ساختمانی در شهرستان اراک، از ۶۵ واحد صنفی بازدید و به متصدیان ۴ واحد صنفی متخلف اخطار پلمب داده شد.

نظارت پلیس بر واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم ساختمانی در اراک / به ۴ واحد صنفی متخلف اخطار پلمب داده شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در مورد اجرای این طرح گفت: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس در نظارت بر واحد‌های صنفی و با هماهنگی دستگاه قضائی، به مدت سه روز، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم ساختمانی در شهرستان اراک اجرا شد.

او گفت: در این طرح نظارتی ۲۰ کیلوگرم کاربیت کشف و به متصدیان ۴۲ واحد صنفی تذکر کتبی داده و از متصدیان ۸ واحد دیگر نیز تعهد کتبی گرفته شد؛ و در پایان این طرح، متصدیان واحد‌های صنفی متخلف، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در این گونه طرح ها، پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارت بر واحد‌های صنفی و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی برای برخی از متصدیان واحد‌های صنفی، بر آن است تا در روز‌های پایانی سال، از پیدایش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و خطرات جبران ناپذیر برای افراد جامعه پیشگیری کند.

انتهای پیام / الف

نظارت پلیس اراک بر واحد های صنفی

برچسب ها: اخبارپلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.