رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

همه نیرو‌ها باید بسیج شویم تا کار‌های اولیه و اورژانسی را انجام دهیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه نیرو‌ها باید بسیج شویم تا کار‌های اولیه و اورژانسی را انجام دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهار داشت: همه نیرو‌ها باید بسیج شویم تا کار‌های اولیه و اورژانسی را انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی در صحنه حضور دارند، گفت: مدیریت دقیقی در منطقه وجود ندارد و بیشتر در توزیع امکانات با مشکل مواجه هستیم. آلام مردم منطقه زیاد است، مردم توقع داشتند که یکسری اقدامات مانند تنظیم سد و لایروبی گرگانرود از قبل پیش‌بینی می‌شد. مردم بومی می‌گفتند که راه آهن خودش تبدیل به سدی شد که مردم انتظار داشتند این موانع برطرف می‎شد.

وی با اشاره به گستردگی حجم خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج تصمیم گرفتیم ۷ استان را معین استان گلستان، ۵ استان را معین مازندران و ۳ استان را معین خوزستان قرار دهیم.

سردار غیب‌پرور بیان داشت: در مرحله نخست مهم‌ترین کار امدادرسانی است، از هفته آینده مهم‌ترین وظیفه این است که مناطق مسکونی مردم را برای زندگی آماده کنیم. در بازسازی واحد‌های مسکونی که تخریب شده هم به مردم کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری امروز نخستین جلسه در سطح فرماندهان عالیرتبه نیرو‌های مسلح در سپاه نینوای استان گلستان تشکیل شد. براساس فرمان فرمانده کل قوا کار در مناطق سیل‌زده به صورت جهشی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان بسیج مستضعفین   در بازدید از مناطق سیل‌زده  گلستان

برچسب ها: حوادث ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.