تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران دراستان کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: خطر سیلاب دراراضی بالادستی و پایین‌دستی سد‌های کردستان جدی گرفته شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کردستان هدف از تشکیل این جلسه را پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار ناشی از سیل و بارندگی شدید طی روز‌های آتی اعلام کرد.

شهرام ملکی وضعیت بارش‌ها در کشور در برخی استان‌ها موجب سیل و خسارت جانی و مالی شده است و از امروز تا چهارشنبه سامانه فعالی از غرب کشور شروع به فعالیت می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌های باید اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص خطر سیلاب در پایاب سد‌ها و حتی مناطق بالادستی سد‌ها به مردم اعلام کنند افزود: باید پیشگیری را در اولویت قرار دهیم و بر میزان اطلاع‌رسانی به مردم بیافزاییم و گشت‌های سیار در نقاط بحرانی را افزایش دهیم.

محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج نیز در این جلسه اعلام کرد: اطلاع‌رسانی سریع و دقیق را به کشاورزان و اهالی پایین‌دستی سدقشلاق انجام می‌دهیم و این امر شروع شده است.

وی افزود: یکی دیگر از نگرانی‌های ما در خصوص افزایش خروجی آب سدقشلاق سنندج نسبت به پل تاریخی شیخ می‌باشد که امیدواریم این اثر تاریخی با آسیب مواجه نشود.

انتهای پیام/ع

خطر سیلاب دراراضی بالادستی و پایین‌دستی سد‌های کردستان جدی گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.