اصفهان/

حضور شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه پسماند، بازیافت و بایومس

شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از صنایع پیشرو در حوزه بازیافت و فرآوری پسماندهای صنعتی در نمایشگاه پسماند، بازیافت و بایومس حضوری پررنگ داشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران وبراساس گزارش امروز روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این نمایشگاه که با حضور جمعی از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید.

این شرکت آخرین دستاوردهای خود را در حوزه بازیافت و فرآوری پسماندهای صنعتی و همچنین طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی ارائه کرد.

این گزارش حاکی است با توجه به پیشرفتهای چشمگیر متخصصان شرکت فولاد مبارکه در زمینه استفاده از پسماندهای سرباره ای و بازیافت و فرآوری این مواد، این پیشرفتها مورد توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرار گرفت.

بنا به این گزارش در مدت برپائی نمایشگاه مدیران و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان مدیریت حمل و نقل سوخت کشور و جمعی از مدیران صنایع کشور از غرفه شرکت فولاد مبارکه دیدن کردند و از نزدیک با روندفعالیتهای شرکت در زمینه پسماند و فرآوری آن آشنا شدند.

 شایان توجه است: درپایان نمایشگاه، غرفه شرکت فولاد مبارکه به عنوان غرفه برتر نمایشگاه پسماند، بازیافت و بایومس انتخاب شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.