اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در پنجمین روز نوروز

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در پنجمین روز نوروز در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز امسال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ فروردین ماه و از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه، افزود: آمدوشد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه از تهران به سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت وآمد انواع تریلر‌ها روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه از سوادکوه به تهران ممنوع است.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس

وی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه روز‌های پنج شنبه و یکشنبه ۸ و ۱۱ فروردین ماه امسال از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد یک طرفه است.

وی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ فروردین ماه و روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵- ۱۶-۱۷ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی جاده هراز

سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ فروردین ماه و روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵-۱۶ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های اعلامی تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.