معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۵۹۱ خانوار در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاالله میرزاحسینی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان  گفت: از ابتدای افتتاح ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان ۸۰ هزار و ۷۹۸ مسافر در قالب ۲۰ هزار و ۵۹۱ خانوار و ۱۸۵ هزار و ۸۳۵ نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات آموزش و پرورش استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی به کارگرفته شده است، افزود: فضا‌های پیش بینی شده آموزش و پرورش استان کرمان در اختیار مهمانان نوروزی است و بیش از هزار و پانصد نفر از همکاران در سراسر استان به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران هستند.

میرزاحسینی با بیان اینکه براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید و وقوع سیل در برخی شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان تمهیدات لازم در این مورد صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورت نیاز از نمازخانه‌های مستحکم مدارس، سالن‌ها و اماکن ورزشی نیز برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار کرد: در پنجمین روز از سال جدید ۱۶ هزار و ۷۸۷ مسافر در قالب ۴ هزار و ۳۲۶ خانوار و ۳۸ هزار و ۶۱۰ نفرروز در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.

میرزاحسینی، تصریح کرد: تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸ و ۲ درصد رشد خانوار و ۳۰/۶۷ در رشد نفرات را ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی استان کرمان داشته ایم.
انتهای پیام/ی

اسکان مسافران نوروزی در مدارس کرمان

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.