اسکان مسافران نوروزی در اماکن سرپوشیده اندیمشک

فرماندار اندیمشک از اسکان هزاران نفر از مسافران نوروزی در مساجد، مصلای نماز جمعه، سالن‌های ورزشی و اماکن سرپوشیده این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: ۱۲ کمیته ستاد نوروزی اندیمشک به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند و تدابیر لازم برای شرایط سد‌های کرخه و دز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بارندگی در حسینیه ۴۲ میلی متر، مازو ۴۶ میلی متر، سطح اندیمشک ۳۴ میلی متر و شهر بیدروبه ۳۶ میلی متر گزارش شد که با توجه به این شرایط جوی، مسافران به مکان‌های مناسب راهنمایی شدند.

جهانگیری عنوان کرد: این اماکن تا پایان این شرایط جوی مهیای میزبانی از مسافران هستند و بارندگی خسارت خاصی به اندیمشک وارد نکرده و ستاد مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل است.

این مقام مسئول ادامه داد: حجم تردد مسافران در محور‌های ارتباطی اندیمشک افزایش دارد که برای تسهیل در ورود مسافران از طریق آزادراه به خوزستان تمام باجه‌های دریافت عوارض در نقطه ورودی فعال شده اند.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت ازدحام زیاد مسافران برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسریع در تردد مسافران، از آن‌ها عوارض دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/م

تلاش برای اسکان مسافران نوروزی در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.