مردم کردستان آماده جانفشانی برای دفاع از امنیت کشور

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم این استان آماده جانفشانی در دفاع از امنیت کشور هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا "ملا فایق رستمی" در دیدار با سردار "علی آزادی" فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مسئولیت سنگین تامین امنیت، امروز در سایه تلاش و مجاهدت نیروی انتظامی به خوبی محقق می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در سایه تامین امنیت مطلوب، امروز شاهد رشد و توسعه کشور حتی در دورترین نقاط این مرز و بوم هستیم، افزود: این محقق نمی‌شود جز با تلاش و از خودگذشتگی نیرو‌های مخلص و مجاهد نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی که امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

ماموستا رستمی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت جامعه تصریح کرد: دشمن ارزش‌های اسلامی را هدف گرفته و از فضای مجازی برای از بین بردن آن تلاش می‌کند و می‌دانند ارزش‌ها و باور‌های دینی و اسلامی بزرگترین، مهمترین و مستحکم‌ترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

ماموستا رستمی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه پلیس را اقدامی بسیار ارزشمند در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تاکید کرد: پلیس به عنوان یک نیروی جامعه محور و مردمی، با بهره مندی از اخلاق و منش اسلامی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد رویه قانون مداری در سطوح مختلف اجرایی، سازمانی و جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی مردم را مهمترین تکیه گاه متولیان امنیت در جامعه دانست و بیان داشت: مردم استان کردستان مردمی انقلابی و پایبند به نظام و ارزش‌های نظام هستند و همیشه و در همه جا حامی وپشتیبان نیروی انتظامی خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار، نیروی انتظامی را نیروی مردمی و بر پایه مشارکت‌های مردمی دانست و بیان داشت: یکی از افتخارات نیروی انتظامی، اعتماد مردم به این نیرو است که پلیس قدر این سرمایه اجتماعی را می‌داند وبه آن افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی کردستان همراهی و مشارکت مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را گوشه‌ای از مشارکت آنان در تامین امنیت دانست و خاطر نشان کرد: در سایه این تعامل و همکاری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان کردستان ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

انتهای پیام/ع

مردم، مهمترین تکیه گاه متولیان امنیت در جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.