رضایت مراجعان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب در ایام نوروز

مدیر کشیک تسهیلات نوروزی داراب گفت: مراجعان در سال جدید از خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی این شهرستان رضایتمند بودند.

افزایش رضایت مراجعان به بیمارستان امام حسن داراب در ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرزین بابایی مدیر کشیک تسهیلات نوروزی شبکه بهداشتی درمانی آموزشی داراب گفت: با توجه به پیش بینی‌های قبل از ایام نوروز در مجموعه شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی داراب و حضور دو پزشک عمومی در قسمت اسکرین اورژانس و یک متخصص طب اورژانس در تروما و فوریت‌های اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، نوروز امسال با افزایش رضایتمندی مراجعان مواجه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های ارزیابی کمبود‌های احتمالی برای ایام نوروز و راه‌های برطرف کردن آن‌ها با هدف افزایش آمادگی در ارائه خدمات تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی تا کنون بیش از سه هزار و چهارصد ویزیت در اورژانس بیمارستان ثبت شده، و اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب نیز در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند که از ابتدای سال جدید تاکنون ۷۳ عمل جراحی و ۵۱ مورد تولد نوزاد ثبت شده است.

بابایی ادامه داد: با تدابیر مجموعه مدیریتی بیمارستان و مشارکت متخصصان و کارکنان، پیش بینی و تامین دارو و تجهیزات لازم و حضور ۳۲ پزشک متخصص در ۱۴ رشته تخصصی و ۱۴ پزشک عمومی در برنامه سال جدید بوده و در حال حاضر تعداد اعزام‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر کشیک تسهیلات نوروزی شبکه بهداشتی درمانی آموزشی داراب افزود: همکاران این شبکه بهداشت و درمان در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب و درمانگاه‌های جنت شهر، قلعه نو، فرگ و اعراب چگینی نیز در حال ارائه خدمت هستند و تاکنون حدود ۹۳۰ ویزیت در درمانگاه‌های شهری و روستایی ثبت شده است.

وی اظهار کرد: طبق آمار‌های دیسپچ اورژانس داراب از نوروز امسال تاکنون هزار و ۳۵۰ مورد تماس تلفنی با اورژانس داراب برقرار شده که ۳۱۵ مورد ماموریت و اعزام آمبولانس انجام شده است.

بابایی تاکید کرد: از بیست و هشتم اسفند تاکنون، تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ارجاعی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) ۲۴ نفر بوده که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به پارسال همراه بوده است، و از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود تا با رعایت اصول ایمنی، در زمان حضور در مکان‌های تفریحی و در هنگام رانندگی، مانع از بروز هرگونه حادثه برای خود و اعضای خانواده شوند.

انتهای پیام/ت

رضایتمندی مراجعان از خدمات رسانی بیمارستان امام حسن داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.