معاون سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

امروز دوست و دشمن به امنیت مطلوب در کشور اعتراف می‌کنند/ تنها موضوعی که امروز جلوی استکبار را گرفته امنیت است

معاون سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز دوست و دشمن به وجود امنیت خوب و مطلوب در کشور اعتراف می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرتیپ محمد جواد زاده کمند معاون سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع کارکنان انتظامی استان فارس در شیراز با تأکید بر اینکه امروز دوست و دشمن به وجود امنیت خوب و مطلوب در کشور اعتراف می‌کنند، افزود: سایر عرصه‌های کشور نیز در زیر سایه امنیت می‌توانند به موفقیت برسند و کارکنان ناجا در تک تک موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سهم دارند.

سردار زاده کمند بیان کرد: تنها موضوعی که امروز جلوی استکبار را گرفته امنیت است که به دست پر توان نیرو‌های مسلح فراهم و در زیر پرچم ولایت حاصل شده است.

وی گفت: اگر همین روند صعودی در امنیت را دنبال کنیم، دشمنان نمی‌توانند به این کشور آسیب برسانند و آمادگی ما در نیرو‌های مسلح که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، باید جدی گرفته شود.

امروز خداوند عمر پر برکتی را به شما داده است که در یکی از مهمترین عرصه‌های این کشور یعنی امنیت تأثیر گذار باشید و این امنیت مثال زدنی را در سطح استان فارس ایجاد کنید.

وی ادامه داد: این امنیت در حالی به دست آمده است که در دنیای کنونی همه جبهه کفر بر علیه یک کشور صف آرایی کرده اند و هر چه در توان داشته اند را پای کار آورده اند، برقراری امنیت در چنین شرایطی کار بسیار سختی است.

این مقام مسئول در ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: تا زمانی که سربازان ولایت آماده جان فشانی و دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب هستند، دشمنان هیچ اقدامی بر علیه کشور نمی‌توانند انجام دهند.

سردار زاده کمند گفت: رضایتی که فرمانده معظم کل قوا از روند رو به رشد ناجا در سال‌های اخیر داشته اند جای تبریک به کارکنان ناجا دارد که با وجود همه مشکلات موجود، همواره جزء مطیعان محض ولی امر مسلمین هستند.

وی بیان کرد: حرکتی که امروز ناجا انجام می‌دهد تحولی است و این به سمت تبدیل نیروی انتظامی به پلیس تراز انقلاب اسلامی پیش می‌رود؛ رضایتمندی که امروز در بین مسئولان و مردم نسبت به ناجا وجود دارد، به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و این موضوع در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است.

سردار زاده کمند افزود: بر اساس تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی امروز جایگاه ناجا در ستاد کل نیرو‌های مسلح یک جایگاه ویژه و نگاه مثبت و تحسین بر انگیز است که این نسبت به گذشته بسیار متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی مسئولیت کار‌ها را خود بر عهده می‌گیرد و این بسیار ارزشمند است، گفت: در استان فارس طی چند سال اخیر چندین موضوع مهم توسط فرماندهی انتظامی استان مهار و بدون کمترین بازتاب در کشور مدیریت شده است.

معاون سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با وجود تبلیغات منفی و وسیع دشمنان، نگاه پلیس سایر کشور‌های دنیا به پلیس جمهوری اسلامی ایران نگاهی محترمانه و مقتدرانه است.

سردار زاده کمند گفت: به عنوان متولیان امر در ستاد کل نیرو‌های مسلح، وظیفه داریم تا برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان و همچنین تقویت سرمایه انسانی در نیروی انتظامی همه تلاش خود را به کار ببندیم.

انتهای پیام/چ

صحبت های معاون سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح  در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.