خدابنده لو: بازی با تیم عراق حکم فینال را دارد / ۶ ماه تا المپیک فرصت داریم

ملی پوش تیم ملی فوتبال امید گفت: بازی با تیم عراق یک فینال زود هنگام است و امیدوارم از این بازی سربلند خارج شویم.

خدابندلو: بازی با تیم عراق یک فینال است/ 6 ماه تا المپیک فرصت داریممحمد خدابنده لو ملی پوش تیم ملی فوتبال امید  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: بازی با تیم ترکمنستان، چون آغاز مسابقات محسوب می‌شد دشوار بود، اما در دیدار مقابل یمن و در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی توانستیم به گل دست یابیم. بازی با عراق یک بازی فینال محسوب می‌شود، این بازی داخل کشور ما است و حمایت هوادارن شامل حال ما می‌شود.
او در ادامه افزود: مطمئن باشید عراق مقابل تیم ما بسته بازی نخواهد کرد. تیم عراق از ما می‌ترسد و تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم از این مرحله سربلند خارج شویم. باتوجه به اینکه ۶ ماه تا المپیک فرصت باقی مانده است می‌توان به تیم ملی امید، امیدوار بود.
او درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: شرایط کلی تیم خوب است. بازی‌ها یک روز در میان برگزار می‌شود و با توجه به تدابیر کادر فنی بعید است که از نظر بدنی دچار مشکل شویم.
خدابنده لو در پایان تصریح کرد: امسال در تیم پیکان ۲ بازی انجام داده ام. از مجید جلالی که من را وارد فوتبال کرد و از باشگاه پیکان تشکر می‌کنم. ۶ سال در تیم پیکان حضور داشتم و امیدوارم در ادامه به بازیکنان جوان بیشتر بها داده شود. از فرکی سرمربی تیم پیکان نیز برای اینکه با تبم امید همکاری کرد تشکر می‌کنم.

بیشتربخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی امید درباره آخرین شرایط پیش از دیدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار