کشف ۴۰ کیلو گرم حشیش در قائم شهر

فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۴۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بر اینکه فردی ساکن قائم شهر در امر خرید و فروش موادمخدر حشیش در سطح شهرستان و استان فعالیت گسترده‌ای دارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، ماموران پلیس دومتهم به تهیه وتوزیع موادمخدر را که با یک دستگاه خودروی سمند اقدام به حمل و نقل موادمخدر می‌کردند را در محور  ساری - قائم شهر شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۹ کیلو گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: در بازرسی از منزل متهمین مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۴۳۰ گرم تریاک، ۲۰ گرم سوخته و یک حقه وافور و همچنین دو نفر دیگر که یک نفر اهل قائم شهر و دیگری اهل شیراز نیز بودند را هم نیز دستگیر نمودند.

وی گفت:: در مجموع ۴ متهم دستگیر و ۴۰ کیلو ۹۵۰ گرم مواد مخدر حشیش کشف که به همراه پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/آ

انهدام باند خرید و فروش موادمخدر قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار