تجهیز ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور به جی پی اس

جانشین فرمانده ناجا گفت: دولت موظف شد امسال بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور را به جی پی اس مجهز کند.


به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ساری، از تکمیل پروژه سپهتن برای همه خودرو‌های باربری و عمومی خبر داد و گفت: دولت موظف شد در سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو را به جی پی اس مجهز کند که تحقق این امر در نظم و انضباط تردد‌ها به ویژه تردد خودرو‌های سنگین بسیار موثر است.

وی افزود: دولت موظف شد که دوربین‌های ثابت و سیار شهری را توسعه دهد که در این خصوص توافقاتی با آن‌ها داشتیم.
 
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پایش تصویری در ارتقاء انضباط آمد و شد و حضور فراگیر پلیس در صحنه نقش بسیار موثری دارد، افزود: دولت به ما قول داده تا ۱۵۰۰ دستگاه خودرو برای پلیس راه تامین کند و ما روی این موضوع مصر هستیم.
 
سردار سلیمانی از قول قطعی دولت در این حوزه خبر داد و افزود: در حال پیگیری برای تقویت ناوگان پلیس راه و پلیس راهور هستیم و مجوز واردات خودرو را از ستاد کل نیرو‌های مسلح گرفتیم.

جانشین ناجا تاکید کرد: اگر این سه گانه را انجام دهیم، با ترسیم اطلس حوادث سال‌های اخیر و شناسایی و تمرکز بر نقاط حادثه خیز و مجهز شدن به ابزار و امکاناتی که دولت در اختیار ما خواهد گذاشت همچنین تجهیزاتی که خودمان داریم به موفقیت خواهیم رسید.

وی از تجهیز خودرو‌های راهور و پلیس راه به سیستم جی پی اس و استفاده از دوربین البسه و دست افزار‌های هوشمند در راستای هوشمند سازی پلیس خبر داد و افزود: در نظر داریم همه این امکانات را به نحوی توسعه دهیم تا همه کسانی که در ماموریت هستند از این امکانات بهره‌مند شوند. با افزودن این امکانات در ادامه سال موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

جانشین فرمانده ناجا، افزود: در سال جاری و شروع تعطیلات هدف گذاری کردیم که در حوزه سرقت به وضع سابق یعنی سال ۹۶ و ماقبل آن برسیم و تا امروز در کل کشور وضعیت مناسب است و با برنامه ریزی‌های انجام شده سرقت را کنترل و تعدیل کردیم.

جانشین فرمانده ناجا به موضوع هوشمند سازی پلیس اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های ناجا موضوع «پلیس هوشمند» در آینده است چرا که معتقدیم روش‌های سنتی دیگر پاسخگو نیست.


انتهای پیام/آ
 

خودروهای کشور مجهز به جی پی اس می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.