جاده سوادکوه و چالوس ترافیک سنگین /جاده هراز همچنان بسته

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده‌های سوادکوه و چالوس به دلیل بسته شدن جاده هراز بر اثر ریزش سنگ خبرداد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده سوادکوه از تونل شیرگاه تا پیچ آینه از جنوب به شمال سنگین و طول مسیر جاده چالوس و سوادکوه پر حجم است.
 
وی افزود: امد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
وی با بیان اینکه بارش باران و برف از دیشب در استان اغاز شده است، گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان بارانی و ارتفاعات هراز و چالوس بارش خفیف برف و محدوده‌های هزار چم کندوان و گردنه گدوگ سوادکوه مه گرفتگی گزارش شده است.
 
وی افزود: هم اکنون سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جاده هراز که از ساعت ۱۱و۱۰ دقیقه صبح امروز به علت ریزش کوه و نداشتن ایمنی کافی در محدوده زیارباغ پلور مسدود شده بود هنوز بازگشایی نشد.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تیم‌های راهداری و پلیس راه به سرعت در حال پاکسازی وبازگشایی جاده هراز هستند، افزود: جاده سوادکوه محدوده گدوگ حاشیه جاده ریزش سنگ گزارش شد که با تلاش تیم‌های راهداری این مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.
 
وی گفت: مسافران نوروزی با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع کامیون، کامیونت و تریلر در جاده چالوس همچنان ممنوع است، افزود: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز تا ساعت ۱۲ امشب ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
 

وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار