شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد؛

افزایش ۱.۱ درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته

مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رقم ۹۳ میلیون و ۳۸۳ هزار لیتر، ۱.۱ درصد افزایش یافته است.

لبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه، ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با نخستین روزهای تعطیلات سال نو کاهش یافته است.

براساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (چهارم فروردین‌ماه ۹۷) با رقم ۹۳ میلیون و ۳۸۳ هزار لیتر، ۱.۱ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: مخالفت مجلس با اعطای سهمیه یک لیتر بنزین در روز به هر ایرانی


به نظر می رسد دلیل کاهش نسبی مصرف بنزین در مقایسه با روزهای گذشته وضعیت نامساعد جوی و بارش های سیل آسا در سراسر کشور باشد.

محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این از ذخیره‌سازی ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران و توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت رایگان به مردم و خودروهای امدادی خبر داد.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده قرار دارند.

انتهای پیام/

مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه، ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار