معاون وزیر راه و شهرسازی:

پرونده مسکن مهر پردیس نیمه نخست امسال بسته می شود

طاهرخانی گفت: واحد‌های مسکن مهر پردیس تا پایان مهر سال ۹۸ تکمیل و تحویل داده می شود.

واحد‌های مسکن مهر پردیس تا پایان مهر ۹۸ ساخته می‌شوندبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز از واحدهای مسکونی مهر پردیس بازدید کرد، با اعلام اینکه تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی پردیس برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی از اهمیت بسزایی برخوردار است از تحویل و تکمیل واحدهای مسکونی مهر تا پایان امسال در پردیس خبر داد.

طاهرخانی با اعلام اینکه بازدید از روند انجام پروژه‌ها در مجموعه شهرهای جدید در نوروز ۹۸ ادامه خواهد یافت، گفت: در پردیس تعهدات بالایی وجود دارد تا مسکن مهر در زمان مقرر به مردم و شهروندان تحویل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه زمینه‌های لازم برای تحویل مسکن‌های مهر پردیس در سال گذشته فراهم شده است، افزود: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به دلیل داشتن معارض و مشکلات آماده‌سازی متوقف بودند که برخی از مشکلات عمده آنها برطرف شد و خوشبختانه کار در پردیس برای تحویل واحدهای مسکونی در امسال با قوت ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مورد داشتن معارض در واحدهای مسکونی مهر پردیس بسیاری از واحدها رفع معارض شد. همچنین در زمینه مشکلات آماده سازی قراردادهای آماده سازی نیز تماماً مبادله شده است.

طاهرخانی بیان کرد: موضوع تأمین مالی پروژه‌ها نیز بخش دیگری از مشکلات بود که تلاش کردیم بخش عمده‌ای از آنها را حل کنیم که خوشبختانه بخشی از آنها حل شده‌اند. در حال حاضر، قراردادها اصلاح شده‌اند و مصوبات شورای مسکن استان نیز اخذ شده است. امیدوارم سال ۱۳۹۸ سالی ویژه در شرکت عمران شهرهای جدید از جهت عمل به تعهدات باشد.


بیشتر بخوانید: واحد‌های مسکن مهر سند دار می‌شوند


طاهرخانی همچنین درباره نحوه تکمیل مسکن مهر پردیس در امسال اعلام کرد: برنامه ما این است که در امسال به جز واحدهایی که دارای معارض بودند از جمله اینکه با پیمانکار مشکل داشتیم یا معارضان ملکی داشتند که به تازگی با تلاش مجموعه مشکلات برطرف شده‌اند، باقی واحدهای مسکونی مسکن مهر پردیس را با همکاری باقیمانده دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین همکاری مردم و شهروندان به آنها تحویل دهیم.

انتهای پیام/

تلاش وزارت راه و شهرسازی برای تحویل واحدهای مسکن مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار