باید سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را برای حضور در چادگان ترغیب کرد

سرپرست معاونت سیاسی استانداری اصفهان گفت: باید سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را برای حضور در منطقه چادگان ترغیب کرد و با رفع بروکراسی‌ها و موانع اشتغال‌زایی در این زمینه گام برداشت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی استانداری اصفهان  دیروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری چادگان اظهار داشت: ساختار‌های سازمانی در سیستم‌های اداری و به ویژه شورا‌های اداری در فرمانداری‌ها باید تغییر پیدا کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: شخص فرماندار وظیفه رفع بروکراسی‌ها و موانع و همچنین اصلاح ساختار‌های سازمانی را در شهرستان بر عهده دارد و باید در این زمینه اقدامات لازم را تدبیر کرده و در جهت آن عمل کند.

وی با اشاره به جنبه‌های خدمت به مردم در دستگاه‌های اداری تصریح کرد: خدمتی که به موقع، دقیق و آگاهانه باشد ارزشمند خواهد بود.

قاسمی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار‌ها در دستگاه‌های اداری بیان داشت: ساختار‌های سازمانی در دستگاه‌های اجرایی ما دچار مشکل شده است و این ساختار‌ها باید اصلاح شده و با توسعه و رویکرد منطقه در یک توازن منطقی قرار بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های شهرستان چادگان بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان استان و شهرستان این است که این موضوع را مدنظر داشته باشند و در جهت توسعه آن اقدامات و تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی ادامه داد: در این راه باید سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را برای حضور در این منطقه ترغیب کرد و با رفع بروکراسی‌ها و موانع اشتغال‌زایی در این زمینه گام برداشت.

قاسمی با اشاره به وجود ظرفیت سازمان عمران زاینده‌رود در هم‌جواری با چادگان بیان داشت: عمده سهام‌دار این سازمان شهرداری چادگان است و باید برای توسعه این شهرستان از ظرفیت این دهکده و رونق گردشگری آن در زیرساخت‌هایی همچون فاضلاب و جاده بین شهری چادگان اصفهان استفاده کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه در ایامی از سال به اندازه جمعیت چادگان به این شهرستان گردشگر وارد می‌شود، تصریح کرد: باید در زمینه گردشگری زمینه‌های کلان در این شهرستان فعال شود.

وی با اشاره به اهمیت رونق دادن به شهرک صنعتی چادگان بیان داشت: اگر این شهرک رونق بگیرد مشکلات اشتغال و بیکاری در این شهرستان مرتع خواهد شد، با توجه به موقعیت مناسب این شهرستان و دارا بودن آب و هوای مطبوع می‌توان شاهد جذب سرمایه‌گذاران به این شهرستان بود.

قاسمی با اشاره به برخی مشکلات آب شرب در منطقه فریدن نیز خاطرنشان کرد: امروز منطقه فریدن در حالی سرچشمه زاینده‌رود محسوب می‌شود که هنوز این شهرستان مشکل آب شرب بهداشتی دارد و باید برای این موضوع هرچه سریع‌تر اقداماتی انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در پایان با بیان اینکه باید احساس نا امیدی مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی کاسته شود، تصریح کرد: مطالبه‌گری می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد و بسیاری از موارد را حل و فصل کند.

در پایان این مراسم عباس توکلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری چادگان منصوب شد. 

 
انتهای پیام/م 
 

مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری چادگان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.