اطلاعات سامسونگ گلکسی A60 و A70 فاش شد +تصاویر

جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده شرکت سامسونگ در آستانه معرفی رسمی قرار گرفتند.

اطلاعات سامسونگ گلکسی A60 و A70 به بیرون درز کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل میان‌رده گوشی‌های هوشمند سامسونگ شامل مدل‌های گلکسی A10، A20، A30 و A50 می‌شوند. همچنین به‌زودی مدل‌های گلکسی A40 و A90 نیز به بازار عرضه می‌شوند. در نهایت با توجه به جدیدترین اطلاعات فاش شده، شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از مدل‌های گلکسی A60 و A70 نیز رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی A60

نسل جدید سامسونگ گلکسی A60 تقریبا مشابه با مدل گلکسی A8s خواهد بود که سال گذشته معرفی شد. با این تفاوت که در این مدل از یک صفحه نمایش LCD مدل Infinity-O با اندازه ۶.۳ اینچی استفاده می‌شود. همچنین دوربین گوشی نیز همچون گذشته در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. در بخش پشتی نیز شباهت‌ها ادامه دارد. در این بخش از پوشش شیشه‌ای با لبه‌هایی خمیده استفاده شده تا برای نگه‌داشتن در دست آسان‌تر و خوش‌دست‌تر باشد. دوربین قرار گرفته در این بخش مجهز به یک فلش LED بوده و همچون دیگر مدل‌ها دارای سه سنسور مجزا است. دوربین گوشی یک نمونه ۲۴ مگاپیکسلی بوده و نمونه مورد استفاده در جلوی گوشی نیز یک نمونه ۱۰ مگاپیکسلی است.

اطلاعات سامسونگ گلکسی A60 و A70 به بیرون درز کرد +تصاویر

سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ گلکسی A70 نیز ظاهرا قرار است دقیقا رنوندی مشابه با دیگر محصولات خانواده A را طی کند و شبیه آن‌ها باشد. صفحه نمایش مورد استفاده در این مدل Infinity-V است و اندازه متفاوتی با دیگر مدل‎‌ها دارد. اندازه این صفحهنمایش ۶.۷ اینچ خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به سه دوربین در بخش پشتی بوده که در گوشه کناری قرار گرفته‌اند. رزولوشن هر کدام از این دوربین‌ها هنوز مشخص نشده اما احتمالا این گوشی هوشمند مجهز به سنسور تِله و قابلیت فلو فوکوس خواهد بود. همچنین ممکن است از ترکیب این سه دوربین امکان دستیابی به فیلم‌برداری و عکاسی واید نیز وجود داشته باشد. زمان عرضه این دو مدل هنوز دقیق مشخص نشده اما بنظر می‌رسد که بزودی و پیش از پایان سال کنونی میلادی اتفاق بی‌افتد.

اطلاعات سامسونگ گلکسی A60 و A70 به بیرون درز کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

تصاویر جاسوسی سامسونگ گلکسی A60 و A70

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار