۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)

به تازگی جدول پرطرفدار‌ترین گوشی‌های هوشمند دوازدهمین هفته سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق روال هر هفته، این هفته نیز جدولی از پرطرفدار‌ترین گوشی‌های هوشمند هفته منتشر شده که متعلق به هفته دوازدهم سال 2019 است. در هفته یازدهم گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 7 Pro's Reign مقام اول این فهرست را کسب کرد اما آمار این هفته متفاوت از هفته گذشته اعلام شده است.

در این هفته گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A50 به مقام اول این فهرست دست یافته است. البته آمار این هفته برای شیائومی هم بد نبوده و Redmi Note 7 Pro's reign نیز با تمام قدرت در جایگاه دوم فروش قرار گرفته است. همچنین شیائومی در این فهرست جایگاه سوم را نیز با مدل Redmi Note 7 از آن خود کرده است.

پس از آن نام دو محصول سامسونگ در جایگاه چهارم و پنجم به چشم می‌خورد که عبارتند از گلکسی M30 به عنوان نسخه ارزان شده از S10 و گلکسی S10+ که پرچمدار خانواده S10 به شمار می‌رود.

همچنین دو گوشی هوشمند تازه معرفی شده نیز در جایگاه ششم و هفتم قرار گرفته‌اند که شامل شیائومی Black Shark 2 و Galaxy A40 می‌شوند.

سه مقام دار پایانی این فهرست نیز مجددا از برند کره‌ای سامسونگ هستند که به ترتیب گلکسی M20 در جایگاه هشتم، گلکسی S10 در جایگاه نهم و گلکسی A30 در جایگاه دهم قرار گرفته‌اند تا 70 درصد این فهرست را محصولات این شرکت تشکیل دهند.

این برای اولین بار در چند هفته گذشته است که تنها دو رقیب در این فهرست قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین رقیبی که جای خالی آن احساس می‌شود هوآوی است که بنظر می‌رسد با معرفی محصولات جدید در هفته‌های آینده، مجددا به یکی از صدر نشینان این فهرست بازگردد. نکته جالب درباره این فهرست این است که بنظر می‌رسد حریفان شرق آسیایی بازار محصولات آمریکایی اپل را تحت الشعاع قرار دادند و بالاترین آمار فروش را از آن خود کرده‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)


بیشتر بخوانید: دوربین پرچمدار جدید شیائومی بهترین کیفیت فیلم‌برداری را دارد +تصاویر


انتهای پیام/

ده گوشی پرطرفدار هفته دوازدهم سال ۲۰۱۹

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار