سامسونگ و هوآوی برای تولید P30 Pro با یکدیگر همکاری می‌کنند

به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که از تولید پنل‌های OLED گوشی P30 Pro هوآوی توسط سامسونگ خبر می‌دهد.

سامسونگ و هوآوی برای تولید P30 Pro با یکدیگر همکاری می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از همکاری شرکت‌های هوآوی و سامسونگ ارائه می‌دهد. این گزارش ادعا می‌کند سامسونگ تنها شرکتی است که پنل‌های OLED صفحه نمایش پرچمدار امسال هوآوی را تامین می‌کند. همانطور که در خبرهای پیشین گفتیم نام این پرچمدار P30 Pro است. البته باید این مسئله را در نظر گرفت که مدل معمولی این گوشی نیز ممکن است از پنل‌های AMOLED سامسونگ استفاده کند.

در این بین یکی از سایت‌های فناوری که ادعا می‌کند خبرهایی از مسائل داخلی هوآوی دارد، می‌گوید این شرکت با سامسونگ معامله‌ای کرده است. بر اساس این معامله سامسونگ تولید تمام پنل‌های OLED پرچمدار بعدی این شرکت را به عهده گرفته است. هوآوی مطمئنا دلایل قانع کننده‌ای برای این معامله دارد.

به عنوان اولین دلیل باید گفت که سامسونگ بزرگترین تولیدکننده پنل‌های OLED گوشی‌های هوشمند در این صنعت است. همچنین این شرکت نیروی انسانی کافی برای رفع تقاضای بالا دارد. ثانیا، این مسئله باعث‌ می‌شود اطلاعات کمتری فاش شود اگر چه برای این اتفاق کمی دیر است. علاوه بر این، این معامله باعث می‌شود که کل فرایند آسان‌تر شود، زیرا هوآوی تنها با یک تامین‌کننده به طور مستقیم ارتباط دارد.

سامسونگ و هوآوی برای تولید P30 Pro با یکدیگر همکاری می‌کنند

به عنوان آخرین دلیل نیز می‌توان گفت با این کار مشکل کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های این شرکت می‌تواند به طور بالقوه حل شود. گوشی Mate 20 Pro را به خاطر می‌آورید که پنل‌های آن به وسیله شرکت ال‌جی ساخته شده بود؟ نسخه BOE خوب بود اما بیشتر پنل‌های ال‌جی شکست خورد و این مسئله روی فروش این دستگاه تاثیر منفی داشت. به نظر می‌رسد این دو شرکت گذشته‌ها را فراموش کرده و برای ساخت آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنند. هر چه باشد کیفیت محصول نهایی، مهم‌تر از مسائل دیگر است.


بیشتر بخوانید: عملکرد گوشی هوشمند هوآوی P30 Pro آزمایش شد +تصاویر 


انتهای پیام/

سامسونگ پنل صفحه نمایش گوشی هوآوی P30 Pro را تولید می‌کند

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار