قطع برق در شهر چمران ماهشهر

فرماندار ماهشهر از قطع برق شهر چمران بر اثر تندباد و شکسته شدن تعدادی از تیر‌های برق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: برق شهر چمران بر اثر تندباد و شکسته شدن تعدادی از تیر‌های برق برای ساعاتی قطع شد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در این شهرستان انجام شده و سالن‌های ورزشی با سازه استاندارد و مستحکم، مساجد همچنین سوله بزرگ نمایشگاه‌های شهرداری بندرماهشهر به این منظور آماده شده اند.

بیرانوند بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران شهروندان اطمینان داشته باشند خطر بروز سیل در بندرماهشهر وجود ندارد و تمامی تمهیدات لازم برای کنترل شرایط در سطح شهرستان انجام شده است.

فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، تمام تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سیل از ۲ روز گذشته در بندرماهشهر انجام شده و تمامی ایستگاه‌های پمپاژ آب نیز در سطح شهرستان کاملا تحت کنترل است.

این مقام مسئول ادامه داد: تمامی حریم‌های رودخانه‌ها به طور کامل به منظور جلوگیری از طغیان و ورود آب به شهر، حفاظت شده و مسیر‌های منتهی به رودخانه و خروجی آب نیز به طور مستمر بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/م

تند باد برق شهر چمران را قطع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.