قطع آب برخی مناطق یاسوج؛ ۳ چشمه از مدار بهره‌برداری خارج شد‌

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع آب شرب مناطق مهریان و بنسجان در اثر بارندگی خبر داد.

قطع آب برخی مناطق یاسوج؛ ۳ چشمه از مدار بهره‌برداری خارج شد‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، طهمورث گودرزی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارندگی زیاد دو روز اخیر شاهد سوار شدن سیلاب سرازیر شده از کوه‌ها و ارتفاعات بالادست تنگه دوآب مهریان و آب نهر یاسوج به روی چشمه‌ها، آب دو حلقه چشمه واقع در تنگه مهریان و یک حلقه چشمه واقع در آب نهر یاسوج هستیم.

وی با بیان اینکه باران‌های سیل آسا سبب گل‌آلود شدن آب برخی جشمه‌ها شده است، ادامه داد: کدورت آب در روستای مهریان و منطقه بنسنجان یاسوج بالا رفته که شرکت آب و فاضلاب استان، امروز ظهر این سه حلقه چشمه را از مدار بهره برداری خارج کرد.

گودرزی افزود: به همین علت آب شرب روستا‌های مهریان و بلهزار به تعداد حدود چهار هزار مشترک و منطقه بنسنجان یاسوج با حدود یک هزار مشترک، تا فروکش نمودن بارندگی اخیر و زلال شدن کامل آب سه حلقه چشمه و رفع کامل کدورت، قطع است.

وی با پوزش از ساکنین این مناطق، عنوان کرد: با وجود سوار شدن سیلاب به روی قسمت‌هایی از تاسیسات آبرسانی شهر‌های استان و خسارات وارده به این تاسیسات و جاده‌های دسترسی و ایستگاه‌های پمپاژ آب، با تلاش شبانه روزی نیرو‌های عملیاتی زحمتکش در ادارات آبفای سراسر استان، تا کنون غیر از دو منطقه مذکور، آب شرب و بهداشتی در همه شهر‌های استان برقرار بوده است.

انتهای پیام/م

آب برخی مناطق یاسوج قطع شد

برچسب ها: حوادث ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.