پیش فروش چشم‌گیر عنوان Devil May Cry 5

عنوان Devil May Cry 5 دو هفته پس از آغاز پیش فروش خود توانست بیش از ۲ میلیون نسخه فروش کند.

پیش فروش چشم‌گیر عنوان Devil May Cry 5به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Capcom یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی ژاپنی است که اکثر بازی‌های این شرکت سبکی تخیلی دارند. قطعا می‌توان گفت: پرطرفدارترین و مشهورترین عنوان این شرکت، رزیدنت اویل است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. همچنین عنوان پرطرفدار دیگر این شرکت Devil May Cry نام دارد که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و آخرین نسخه منتشر شده از آن نیز در سال ۲۰۰۸ بود. اما پنجمین و جدیدترین نسخه از این سری در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در بهار سال جاری منتشر خواهد شد.

این عنوان در سبک اند اسلش و در ادامه نسخه‌های قبلی این سری ساخته شده است. با اولین ورود کاربر به این عنوان، خلاصه و تاریخچه بازی به سرعت برایش مرور می‌شود چرا که بسیاری از گیمر‌ها بعد از ۱۰ سال داستان و شخصیت‌های این عنوان را فراموش کرده‌اند. هدف کاربر در این نسخه هم مثل نسخه‌های قبل مبارزه با موجودات شیطانی است.

پیش فروش چشم‌گیر عنوان Devil May Cry 5
عنوان Devil May Cry 5 را نمی‌توان پس از دو هفته از آغاز پیش فروش، جزو بهترین بازی‌های سال حساب کرد، اما از زمان انتشار تا کنون توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. شرکت Capcom در وب سایت خود اعلام کرد، عنوان Devil May Cry 5 از  ۸ مارس که پیش فروش این محصول آغاز شده تاکنون توانسته است در سراسر دنیا به فروش ۲ میلیون نسخه‌ای برسد.

فروش ۲ میلیون نسخه برای یک عنوان ویدیویی عدد زیادی نیست، اما برای عنوانی که بیش از ۱۰ سال از انتشار نسخه قبلی‌اش می‌گذرد یک عدد بسیار بالاست و این آمار تنها نسخه‌هایی را شامل می‌شود که کاربران به طور مستقیم از شرکت خریده‌اند و هنوز مشخص نیست چند نفر قصد تهیه نسخه فیزیکی این عنوان را دارند.

این عنوان که عرضه آن از تاریخ ۱ آوریل آغاز می‌شود، پس از عرضه دارای بسته الحاقی رایگان خواهد بود و این بسته الحاقی  قسمت Bloody Palace را به این عنوان اضافه خواهد کرد .علاوه بر این با دریافت این بسته الحاقی، شخصیت اصلی داستان قابلیت‌های جدیدی پیدا می‌کند که یکی از آن‌ها نمایش دادن قدرت دشمن و میزان آسیبی که از نبرد با او به شخصیت اصلی می‌رسد. در این بسته الحاقی مشکلات بازی حل شده و همچنین موسیقی متن بازی بهبود یافته است.


بیشتر بخوانید: برترین عناوین مستقل کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد


انتهای پیام/

پیش فروشی دو میلیونی عنوان Devil May Cry 5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.