۷۰۱۲ مسافر به طرح ملی «بهرفت» سیستان و بلوچستان پیوستند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و ۱۲ نفر در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به کمپین بهبود رفتار‌های ترافیکی (بهرفت) پیوستند.

۷۰۱۲ مسافر به طرح ملی «بهرفت» سیستان و بلوچستان پیوستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا میری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: طرح ملی بهرفت از ۲۷ اسفند با مشارکت بیش از ۷۳۸ نفر از اعضای جوان کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی در ۴۰ پست مستقر در سطح سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: کمپین بهرفت میثاق نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر مسافران نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، استاندار و معاونان وی، روسای ادارات، فرماندهان انتظامی و نظامی به پویش طرح بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) پیوستند.

وی با اشاره به طرح نوروزی جوانان هلال احمر بیان کرد: ۴۰ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات به مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان مشغول هستند.

هلال احمر سیستان و بلوچستان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و عضوی از نهضت بین المللی «صلیب سرخ و هلال احمر» همواره در همه حوزه‌های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و ... پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/غ

۷۰۱۲ مسافر به طرح ملی «بهرفت» سیستان و بلوچستان پیوستند

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار