فرماندار نیشابور:

دو روستای دیگر نیشابور تخلیه شد

فرماندار نیشابور گفت:با اضافه شدن دو روستای دیگر، تاکنون پنج روستای شهرستان نیشابور تخلیه شده است.

دو روستای دیگر نیشابور تخلیه شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید شیبانی فرماندار نیشابور گفت: سیل در بخش‌های مختلف حرکت کرده است و از صبح در حال بازدید از مناطق روستایی و در برخی روستا‌ها در حال کمک به مردم هستیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی روستا‌ها مسیر عبور سیل را بسته‌اند و به رودخانه آسیب‌زده‌اند و مقداری آب وارد برخی روستا‌ها شده است، ولی هنوز آسیب، تخریب و مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

فرماندار نیشابور گفت: دستگاه‌های اجرایی در حال فعالیت در جنوب شهر برای هدایت درست آب هستند، در کنار دانشگاه نیشابور نیز مشکلی ایجاد شد که بلدوزر سپاه در حال رفع مشکل است تا برای پل دانشگاه نیز مشکلی ایجاد نشود.

شیبانی افزود: تیر برقی نیز در همان مسیر دچار شکستگی شده بود که با جانمایی مجدد و نصب از قطعی برق شهرک‌های نیشابور جلوگیری کردیم.

وی تصریح کرد: دیشب در سرولایت سه روستا تخلیه شد و لحظاتی پیش نیز دستور تخلیه دو روستای دیگر صادر شد، بعضی مردم به خانه‌های اقوام خود رفته‌اند و برخی به سالن‌های پیش‌بینی‌شده توسط بخشداری منتقل‌شده‌اند.

فرماندار نیشابور گفت: پیش‌بینی می‌شود چند مسیر روستایی دچار آسیب و مسدود شدن مسیر شوند، ولی بخشداری‌ها در حال تلاش برای جلوگیری از این موضوع هستند.

شیبانی افزود: از سه روستایی که دیشب اخطار دادیم روستا‌های شتر سنگ، کلاته‌حاجی و حاجی‌آباد به‌صورت کامل تخلیه شده است و دو روستای قره‌گل و خواجه آباد نیز نیمی از آن که در مسیر احتمالی سیل بود، تخلیه شد.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون آسیب، اما جانی و مالی شدید وارد نشده است، ولی برخی زمین‌های پایین شهرستان که دچار آب‌گرفتگی شده است امکان خسارت هست که تا پایان بارش‌ها باید برای برآورد خسارت شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تخلیه پنج روستا در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار