استیلی: داور ۲ پنالتی برای ایران نگرفت

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: صعودمان به مرحله بعدی انتخابی المپیک قطعی است، داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی خوب و یک طرفه‌ای بود. شاید در ۶۰ دقیقه ابتدایی این دیدار توپ به دروازه بان ما نرسید. بچه‌ها فوق العاده خوب بازی کردند و از هوادارانمان تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند.

او ادامه داد: با وجود برتری‌ که نسبت به عراق داشتیم تیم دوم گروه شدیم و خیلی به صعود امیدواریم. تاکنون صعودمان به مرحله بعدی قطعی است.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران تصریح کرد: از تمام بازیکنانمان راضی هستم چراکه آن‌ها با تمام وجودشان بازی کردند و انشالله این موضوع تداوم داشته باشد.

استیلی درباره عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: داور ۲ پنالتی‌ که روی حسین ساکی و یکی دیگر از بازیکنان ما اتفاق افتاد نگرفت. شانس‌های خوبی داشتیم و فکر می‌کنم به اشتباه یک کارت زرد هم به بازیکن ایران نشان داد.

استیلی درباره حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در رختکن تیم ملی امید پس از پایان بازی بیان کرد: بچه‌های ما به دلیل اینکه فکر می‌کردند نتوانستیم صعود کنیم ناراحت بودند و در رختکن گریه می‌کردند، اما به آن‌ها گفتم همچنان شانس صعود داریم. آن‌ها نهایت سعی خود را به کار گرفتند و در رختکن نایی برای بلند شدن نداشتند. بازیکنانمان بیشتر از توانشان کار کردند. مهدی تاج هم با حضوب در رختکن به دلیل بازی خوب بچه‌ها به آن‌ها تبریک گفت. باید از فدراسیدن فوتبال به دلیل کمک هایش در راه برگزاری بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های تیم امید تشکر کنم.


بیشتر بخوانید:

استیلی:مقابل عراق چاره‌ای به جز پیروزی نداریم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل ترکمنستان بودیم/ با آمادگی بالا به دیدار عراق می‌رویم

استیلی: با کسب ۳ امتیاز بازی به هدف خود رسیدیم


انتهای پیام/

اظهارات استیلی پس از دیدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار