سومین وقف جدید سال ۹۸ در بانه با نیت مسجد و فعالیت‌های قرآنی ثبت شد

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از ثبت سومین وقف سال ۹۸ با نیت فعالیت قرآنی در شهر بانه خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، از ثبت سومین وقف جدید سال ۹۸ در شهرستان بانه خبر داد و گفت: واقف خیر اندیش جناب آقای احمد زارع چهار دانگ و چهار شعیر سه دهنه مغازه را در شهر بانه با نیت هزینه‌های ضروری مسجد قاضی شهرستان بانه و فعالیت‌های قرآنی وقف کرد.

وی خاطر نشان کرد: مساحت این وقف جدید ۴۱ متر می‌باشد و حدوداً ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اهمیت ثبت وقف‌های قرآنی در استان گفت: وقف با نیت فعالیت‌های قرآنی یکی از نیازمندی‌های استان کردستان میباشد و خوشبختانه در چند سال اخیر با فعالیت‌های انجام گرفته این نیت ارزشمند در بین واقفان و خیرین ترویج شده و شاهد ثبت وقف‌هایی با نیت قرآنی در استان میباشیم.

نوروزی ثبت وقف‌هایی با نیت قرآنی را یکی از اولویت‌های اوقاف و امور خیریه کردستان دانست و گفت: قرآن کاملترین کتاب و نماد وحدت و یکدلی مسلمانان میباشد و ثبت وقف‌های با نیت اجرای فعالیت‌های قرآنی میتواند زمینه را برای نهادینه ساختن این کتاب مقدس و معجزه پیامبر (ص) فراهم آورد.

لازم به ذکر است در ۷ روز گذشته سالجاری ۳ مورد وقف جدید در شهرستان بانه بانیات، کمک به نیازمندان، ساخت خانه عالم و فعالیت‌های قرآنی ثبت شده است.

انتهای پیام/ع

ثبت سومین وقف سال ۹۸ در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.