مدیر عامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛

عضویت بیش از ۱۹۹۴ نفر به پویش ملی بهرفت در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پیوستن هزار و ۹۹۴ نفر در استان اردبیل به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این افراد از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۶ فروردین ۹۸ با امضای میثاق نامه به این پویش پیوستند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۱۱ نفر از خواهران و ۲۲۶ نفر از برادران عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل در برنامه‌های نوروزی مشارکت داشته اند، تصریح کرد: طی این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۱۵ پست ثابت، ۳ پست سیار، ۴ فضای دوستدار کودک، ۱۰ خیمه نماز و ۱۳ ایستگاه سلامت به مسافران خدمات ارائه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ فروردین ماه ۹۸ تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۴ نفر از پست‌های ثابت و ۹۲۰ نفر از پست‌های سیار خدمات دریافت کرده اند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران در این بازه زمانی ادامه داد: هزار و ۵۲۸ نفر کنترل فشار خون شده، ۹۱۵ نفر از فضای دوستدار کودک و ۸۰۴ نفر از خیمه نماز استفاده کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در این مدت ۱۶ هزار و ۸۶۵ اقلام فرهنگی در بین مسافران توزیع شده است.

گفتنی است در پویش ملی بهرفت «بهبود رفتار‌های ترافیکی» امضاء کنندگان میثاق نامه متعهد می‌شوند سرعت مجاز را رعایت نمایند، سبقت بی جا نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند، موقع خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنند حتی اگر فاصله کمی تا مقصد مانده باشد و دیرتر برسند، اما خانوده‌ای را عزادار نکنند.

انتهای پیام/ح

توزیع بیش از ۱۶ هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.