بازدید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از سد کرخه

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان امروز به همراه جمعی از مسئولان از سد کرخه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به همراه دیگر مسئولان مربوطه هم اکنون از وضعیت سد کرخه  بازدید کردند.

بازدید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از سد کرخه

هم اکنون جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با موضوع بررسی وضعیت حوضه کرخه به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استان و باحضور نگهبان، مدیر کل بازرسی حوزه عمرانی وزارت کشور و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل فرمانداری دشت آزادگان در حال برگزاری است.

بازدید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از سد کرخه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: خطری روستاهای بامدژ را تا این لحظه تهدید نمیکند و تا این لحظه وضعیت منطقه مدیریت و کنترل شده و سیل بند بامدژ در حال ترمیم است.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به شکستگی سیل بند بامدژ اظهار داشت: همه امکانات لازم برای استحکام بخشی سیل بند روستاهای بامدژ بسیج شده اند.

بازدید مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از سد کرخه

وی افزود: تمامی ماشین آلات مورد نیاز برای این منطقه بسیح شده است همچنین 60تریلی سنگ برای بستن این سیل بند اماده شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نه تنها جان مردم بلکه میخواهیم به مزارع آنها نیز آسیبی نرسد از این رو با استفاده از امکانات مورد نیاز در حال استحکام بخشی روستاها نیز هستیم.

وی بیان داشت: نگرانی نسبت به روستاهای بامدژ نداریم اما از آنجایی که افزایش دبی خواهیم داشت برای ایمن سازی ماشین آلات در حال فعالیت هستند.

حاجی زاده در پایان گفت: از مردم میخواهیم همراهی لازم را با دستگاه های متولی فعال در منطقه داشته باشند تا عملیات ترمیم این سیل بند تا پایان امروز به سرانجام برسد

انتهای پیام/م

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
زنده باد حاجی زاده