استاندار بوشهر گفت: به مردم گناوه قول می‌دهم دو قطعه زمین به دهکده گردشگری این شهر افزوده شود و ساخت این دهکده در سال ۹۸ به پایان برسد.

ساخت دهکده گردشگری گنوه تا سال ۹۸ به پایان می‌رسدعبدالکریم گراوند در حاشیه سفر به گناوه و بررسی وضعیت مسافران و گردشگران نوروزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با بیان اینکه دهکده گردشگری گناوه در سال ۹۸ به پایان خواهد رسید افزود:به مردم گناوه قول می‌دهم دو قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع خریداری و به دهکده گردشگری این شهر افزوده شود البته این مهم مستلزم پیگیری‌های فرماندار و شهردار گناوه است.

وی در خصوص تعطیلی ادرات در روز‌های پنج شنبه گفت: پنج شنبه این هفته کارمندان استان بوشهر سرکار می‌روند تا بعد از تعطیلات اعمال نظر و تصمیم گیری در این خصوص انجام شود و حوزه منابع انسانی استانداری ساعت کار و روز کاری در استان را اعلام کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: استقبال کم نظیر گردشگران از شهر گناوه می‌طلبد که ما نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشیم و قطعا در سال ۹۸ در حوزه شهر‌های ساحلی همچون گناوه و دیلم اقدمات خوبی صورت خواهد گرفت.

گراوند بیان کرد: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در محور‌های استان بوشهر تردد و ۶ میلیون نفر نیز اقامت روز در این استان ثبت شده است.

وی با اشاره به مدیریت بحران موفق در استان بوشهر بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۴ هزار نفر مسافر نوروزی که در استان بوشهر مهمان بودند را در مکان‌های ایمن اسکان دادیم.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید ادامه داد: شعار رونق تولید در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری در سال گذشته است.

گراوند در رابطه با تکمیل فاضلاب گناوه به عنوان یکی از خواسته‌های مردم گفت: از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری رقم کلی حدود هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان دولت به ما کمک کرده است و اعتباری است که ما برای استان گرفته‌ایم و در این اعتبار فاضلاب گناوه و دیلم دیده شده که ارقام آن اعلام خواهد شد و به ما کمک می‌کند تا فاضلاب این دو شهر ساحلی سامان یابد.

وی از افتتاح دهکده گردشگری در نخل تقی خبر داد و گفت:این دهکده گردشگری ۱۲ یا ۱۳ فرودین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/م

پنج شنبه این هفته کارمندان استان بوشهر سرکار می‌روند

برچسب ها: صنعت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.