لغزندگی جاده های لرستان

رئیس پلیس راه لرستان گفت: بارش باران و برف در استان موجب لغزندگی جاده‌ها و کند شدن تردد خودرو‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرتضی چغلوند،رئیس پلیس راه لرستان گفت: بارش باران و برف در استان موجب لغزندگی جاده‌ها و کند شدن تردد خودرو‌ها شده است.

مرتضی چغلوند اظهار داشت: به دلیل بارش باران و همچنین بارش برف در گردنه ها، جاده‌ها لغزنده بوده که توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
وی ادامه داد: برای تردد در جاده‌های استان همراه داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است.
 چغلوند تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بین خودرو‌ها می‌تواند کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.
بنابراعلام اداره کل هواشناسی لرستان موج جدید سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه در استان آغاز و موجب آبگرفتگی معابر می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی، طی چهارشنبه با توجه به گذر امواج کم دامنه از روی نوار غرب کشور و نیز رطوبت حاکم بر جو منطقه برای نقاط مختلف استان علاوه بر ابرناکی، بارش‌هایی بصورت رگباری، همراه با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.
از صبح امروز پنجشنبه و تا اوایل امشب با توجه به ورود یک سامانه بارشی به آسمان استان، برای همه نقاط استان، رگبار باران و رعد و برق و گاهی وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت.
با توجه به مقدار بارش‌ها در اغلب نقاط سبب بگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد.
همراه با این شرایط جوی برای شهر‌های سردسیر استان (شمال و شرق) نواحی کوهستانی و گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و برای مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

انتهای پیام /ب

جاده‌های لرستان لغزنده است

برچسب ها: پلیس راه ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.