آرین شهر نیازمند ساخت فضاهای جدید آموزشی است

امام جمعه آرین شهر گفت : آرین شهر نیازمند کمک خیرین برای ساخت مدرسه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام فرح بخش امام جمعه آرین شهر با بیان اینکه آرین شهر نیاز زیادی به فضای آموزشی جدید دارد، گفت: دو مقطع متوسطه دخترانه آرین شهر در یک فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند و نیازمند کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه جدید برای یکی از این مقاطع هستیم.

وی افزود : با کلیت کار خیرین مدرسه ساز آشنایی دارم و بسیار کار خوب و پسندیده ای است و در جامعه اقدامات خوبی را انجام می دهند

امام جمعه آرین شهر خطاب به خیرین گفت: حدود ۴ سال است که در آرین شهر ساکن هستم اما متاسفانه خیرین ورودی تاکنون به آرین شهر نداشته اند در حالی که این شهر نیازمند حضور فعال خیرین مدرسه ساز است تا کمکی به بحث آموزش این شهر داشته باشند.

وی با بیان اینکه آرین شهر نیاز شدیدی به فضای آموزشی جدید دارد، افزود: دو مقطع متوسطه دخترانه آرین شهر در یک فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند و نیازمند کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه دیگر برای یکی از این مقاطع در آرین شهر هستیم.

حجت الاسلام فرح بخش  گفت : این مقاطع در خصوص فضای آموزشی مشکل جدی دارند و نمازخانه این فضای آموزشی به خوابگاه شبانه روزی تبدیل شده است و در این نمازخانه هم مشکلات جدی از جمله عدم وسایل گرمایشی و امکانات رفاهی وجود دارد که نیازمند توجه مسئولان مربوطه است.

 

امام جمعه آرین شهر با تاکید بر اینکه اگر خیرین به این مشکل بزرگ دانش آموز این شهر ورود کنند، گام بسیار بزرگی برای خدمت به تعلیم و تربیت این شهر برداشته اند، گفت: پیگیری های بسیاری از مسئولان آموزش و پرورش داشته ایم اما تاکنون هیچ نتیجه ای ندیده ایم و امیدواریم این مشکل به همت خیران برطرف شود.

انتهای پیام/ک

خیرین همت کنند/آرین شهر نیازمند فضای آموزشی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار